مشاوره آموزشي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 7
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 235
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

  به اشتراك بگذاريد                  

رشته آشپزي دانشگاه علمي كاربردي
ميانگين ۵ راي از تعداد ۲

رشته آشپزي دانشگاه علمي كاربردي از محبوب ترين گرايش هاي هنر است . با توجه به توسعه علمي و مهارتي جهان امروز در سطوح علم تغذيه و همچنين رشته آشپزي ، مهم است كه افراد شاغل در اين رشته علاوه بر كسب مهارت هاي بسيار در زمينه هاي عملي و كاربردي ، شناخت همه مواد اوليه ، چگونگي پخت همه خوراكهاي ايراني و ساير كشورها را دارا باشند و با به كار گرفتن منابع علمي در اين زمينه و همچنين استفاده از امكانات و تجهيزات مدرن ، تغييرات بخصوصي براي ايجاد پيشرفت در واحدهاي مربوط به آشپزي به وجود بياورند . رشته آشپزي دانشگاه علمي كاربردي از بهترين روش هاي رسيدن به اين منظور براي متقاضيان اين رشته ميباشد .


بيشتر بخوانيد: مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ۹۸


رشته آشپزي دانشگاه علمي كاربردي

آموزش رشته آشپزي دانشگاه علمي كاربردي در مقطع كارداني با اهدافي مثل جذب فارغ التحصيلان در مراكز توليد خوراك به بوجود آمده و از نظر اجرائي در كشور فراهم است و ميتواند خلأهاي ناشي از عدم وجود افراد متخصص دراموري مثل طبخ غذل در هتل ، واحدهاي پذيرائي ، رستوران ها و سازندگان خوراك در سازمان ها ، بيمارستان ها و مكان هاي اداري و … را تا ميزان زيادي پوشش بدهد . بيشتر آشپزها در گذشته به صورت تجربي وارد اين شغل و رشته تحصيلي ميشدند . اما در دنياي امروز آشپزي يك حرفه تخصصي و بسيار مفيد شده و براي اينكه به اين شغل وارد شويد بايد مهارت و دانش لازم را ياد بگيريد . افرادي كه به رشته آشپزي دانشگاه علمي كاربردي علاقه مند هستند ميتوانند براي ادامه تحصيل اين رشته را به آساني و بدون كنكور انتخاب كنند .


بيشتر بخوانيد: مشاوره تلفني ثبت نام كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي


ثبت نام رشته آشپزي دانشگاه علمي كاربردي

ثبت نام رشته آشپزي دانشگاه علمي كاربردي و تحصيل آن هم بدون كنكور ، از جمله موضوعات بسيار جذاب متقاضيان در اين روزها است . در واقع از آنجايي كه كنكور به نوعي روند زندگي متقاضيان را تغيير ميدهد ، به همين دليل ثبت نام رشته آشپزي دانشگاه علمي كاربردي موقعيتي بسيار خوب است كه بتوان بدون كنكور در رشته دلخواه ، ادامه تحصيل داد . اما اولين قدم براي رسيدن به اين هدف اين است كه رشته ها و دانشگاه هاي بدون كنكور را بشناسيد .از آنجا كه ورود به هر دانشگاهي نيازمند داشتن شرايطي خاص است ، ثبت نام رشته آشپزي دانشگاه علمي كاربردي نيز داراي شرايط اختصاصي و عمومي است كه متقاضيان در صورت داشتن اين شرايط ميتوانند نسبت به ثبت نام در اين رشته اقدام نمايند . همچنين دانشگاه علمي كاربردي در مهرماه و بهمن ماه اقدام به پذيرش دانشجو ميكند .


بيشتر بخوانيد: شرايط پذيرش بدون كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي


نكات مهم در انتخاب رشته آشپزي

براي انتخاب رشته آشپزي دانشگاه علمي كاربردي بايد توانايي جسمي و حركتي براي آموزش دروس عملي مهارت هاي مربوطه را هم داشته باشند . اگر متقاضيان رشته آشپزي دانشگاه علمي كاربردي دوست دارند كه به دانشگاه بروند ، ميتوانند ثبت نام رشته آشپزي دانشگاه علمي كاربردي  را پيش گرفته و تا مقطع كارشناسي و يا در دانشگاه هاي ديگر مثلا رشته مديريت هتلداري كه آشپزي يكي از زيرمجموعه هاي آن هست ادامه تحصيل بدهند . افرادي كه در رشته هاي ديگر تحصيل كرده اند و يا نميخواهند به دانشگاه بروند ، ميتوانند در آموزشگاه هايي كه زيرنظر سازمان فني و حرفه اي است دوره هاي مختلف آشپزي را ببينند و مدرك معتبر بگيرند . مدرك ارائه شده توسط سازمان فني و حرفه اي ايران در سطوح بين الملل اعتبار دارد و بسياري از كشورها آن را قبول دارند .


بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي


دانشگاه علمي كاربردي

شهريه رشته آشپزي دانشگاه علمي كاربردي

شهريه رشته آشپزي دانشگاه علمي كاربردي دغدغه بسياري از متقاضيان است . دانشگاه علمي كاربردي يكي از مراكز گسترده تحصيل دانشجويان در سراسر ايران است كه هر ساله افراد بسياري به آن مراجعه ميكنند . همه علاقمندان تحصيل در دانشگاه علمي كاربردي رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي ، براي تحصيل در اين دانشگاه بايد شهريه بپردازند . افراد متقاضي ادامه تحصيل در دانشگاه علمي كاربردي براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بايد از ميزان شهريه آن در سال ۹۷ – ۹۸ مطلع باشند . شهريه رشته آشپزي دانشگاه علمي كاربردي ۹۷ – ۹۸ در مقاطع مختلف تفاوت دارد كه شامل شهريه ثابت و شهريه متغير است . شهريه ثابت تا اتمام تحصيل در كليه ترم ها تغييري نخواهد كرد ولي شهريه متغيير با توجه به تعداد واحد هاي برداشته شده در هر ترم متغير خواهد بود و همچنين مشمول افزايش شهريه سالانه هم هست .


بيشتر بخوانيد: زمان ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي


نكات مربوط به شهريه رشته آشپزي دانشگاه علمي كاربردي

ميزان شهريه رشته آشپزي دانشگاه علمي كاربردي در مقطع كارداني و كارشناسي ۹۷-۹۸ در اين مقاله به اطلاع داوطلبان متقاضي تحصيل در دانشگاه علمي كاربردي خواهد رسيد . شهريه اين دانشگاه ها هر ساله ده الي پونزده درصد افزايش قيمت دارد . ميزان شهريه در مقطع كارداني و كارشناسي متنوع است و شامل شهريه ثابت و متغيير است. همانطور كه در قبل اشاره شد ثبت نام علمي كاربردي بدون كنكور تنها براي دو مقطع كارشناسي ناپيوسته و كارداني صورت ميگيرد . با توجه به شرايط اين دانشگاه هر ساله شاهد ثبت نام افراد زيادي براي ادامه تحصيل در رشته هاي مختلف اين دانشگاه ها هستيم . شما عزيزان ميتوانيد براي انتخاب رشته علمي كاربردي ، انتخاب رشته كنكور ، و هرگونه مشاوره تحصيلي و راهنمايي با مركز مشاوره تحصيلي آويژه تماس بگيريد .


بيشتر بخوانيد: انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي


 

ليست دانشگاه هاي ارائه دهنده رشته آشپزي دانشگاه علمي كاربردي

ليست دانشگاه هاي ارائه دهنده رشته آشپزي دانشگاه علمي كاربردي بصورت مختصر شامل عناوين زير ميباشد :

 

  • مركز آموزش علمي-كاربردي اتحاديه صنف تالارهاي پذيرايي و تجهيزات مجالس تهران
  • مركز آموزش علمي-كاربردي شركت تلاشگران انديشه كاراد
  • مركز آموزش علمي-كاربردي فرهنگ و هنر واحد۳۷تهران
  • مركز آموزش علمي-كاربردي فني و حرفه اي بجنورد
  • مركز آموزش علمي-كاربردي فني و حرفه اي مشهد
  • مركز آموزش علمي-كاربردي گراه هتل هاي هما
  • مركز آموزش علمي-كاربردي مطالعات و مشاوره سياحتي گردشگران بنياد
  • مركز آموزش علمي-كاربردي فني و حرفه اي گيلان
  • مركز آموزش علمي-كاربردي فني و حرفه اي زنجان
  • مركز آموزش علمي-كاربردي فني و حرفه اي گلستان
  • مركز آموزش علمي-كاربردي فني و حرفه اي كرمانشاه
  • مركز آموزش علمي-كاربردي فني و حرفه اي اردبيل

البته ليست دانشگاه هاي ارائه دهنده رشته آشپزي دانشگاه علمي كاربردي و در گرايش هاي مختلف اين رشته شامل بسياري از دانشگاه هاي علمي كارردي در سراسر كشور است كه بصورت مختصرا به آن پرداختيم .


بيشتر بخوانيد: مشاوره تلفني انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي


رشته آشپزي

رشته آشپزي در دانشگاه جامع علمي كاربردي

رشته آشپزي در دانشگاه جامع علمي كاربردي از مهمترين گرايشات گروه فرهنگ و هنر دانشگاه جامع علمي كاربردي است كه در ادامه به طور مختصر به آن پرداخته و بهتر با رشته كارداني حرفه اي آشپزي آشنا ميشويم . توانايي و مهارت هاي فارغ التحصيلان دوره كارداني حرفه اي آشپزي به اين شرح است :

 

  • شناخت مواد اوليه آشپزي و كاربرد آنها
  • شناخت قواعد و رعايت اصول ايمني و بهداشت در محل طبخ غذا
  • توانايي پيروي درست از دستور تهيه خوراك
  • آشنايي با اصول تغذيه و آشپزي
  • توانايي آماده سازي مواد اوليه آشپزي به روش هاي استاندارد
  • توانايي طبخ خوراك هاي سرد و گرم
  • آشنايي با اصول چيدمان خوراك در ظروف
  • شناخت ساختارهاي توليد و مسئوليت هاي پرسنل آشپزخانه

 

البته اين ليست تنها وظايف و مهارتهاي يك آشپز نيست و در اين ليست عناوين بسيار بيشتري نيز جاي ميگيرد .


بيشتر بخوانيد: شرايط ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي


دانشگاه علمي كاربردي

زمان ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي

رشته آشپزي در دانشگاه جامع علمي كاربردي بدون كنكور است . اگر شما قصد تحصيل دراين زمينه را داريد در رابطه با زمان و نحوه ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي لازم است به اطلاعتان برسانيم كه دانشگاه جامع علمي كاربردي طبق روال هرساله به صورت بدون كنكور در دو نوبت مهر و بهمن ماه به داوطلبان فرصت ميدهد تا اقدامات لازم را جهت ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي انجام دهند . بنابراين داوطلبان ورودي مهر ماه بايد در مرداد ماه جهت ثبت نام اقدام نمايند و همچنين داوطلبان ورودي نيمسال دوم نيز بايد آخر بهمن ماه نسبت به ثبت نام خود در اين رشته و دانشگاه ها اقدام كنند . دفترچه علمي كاربردي بهمن مهلتي محدود داشته و ممكن است زمان ثبت نام آن تمام شود ، در نتيجه به تهيه اين دفترچه در زمان مناسب دقت كنيد .


بيشتر بخوانيد: ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور


خدمات تلفني و آنلاين مركز مشاوره تحصيلي آويژه

براي كسب اطلاعات بيشتر لطفا ساير مقالات متخصصان مركز مشاوره آويژه را مطالعه فرماييد .

در اين راستا مركز مشاوره تحصيلي آويژه خدمات متنوعي را در زمينه مشاوره رشته آشپزي دانشگاه علمي كاربردي به شما هم ميهنان عزيز ارائه ميدهد .

منبع: Universities of applied sciences 

 

براي مشاوره در زمينه رشته آشپزي دانشگاه علمي كاربردي

از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت

در استان تهران با 9092305445 و در ساير استانها با 9099072068 تماس بگيريد

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتي ايام تعطيل

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۶:۵۰:۳۵ ] [ مائده ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب